122 kandydatów do tytułu Podlaska Marka Roku zaprezentowało się kapitule konkursu. Prezentacja odbyła się w ramach siódmej edycji konkursu organizowanego przez Marszałka Województwa Podlaskiego.
Podlaska Marka stała się marką samą w sobie. Uznawana za prestiżową nagroda jest się przepustką wygranych do promocji poza granicami Województwa. Pamiętajmy, że promując produkt promujemy równocześnie region z którego on pochodzi - powiedział marszałek Jarosław Dworzański podczas inauguracji prezentacji
Coroczna prezentacja jest stałym elementem w harmonogramie kolejnych odsłon Podlaskiej Marki Roku. Konkurs zgromadził łącznie 122 zgłoszenia, w tym w kategorii Smak zgłoszono 41 produktów, Miejsce – 15 zgłoszeń, Przedsięwzięcie – 35 i Produkt – 31. Cel konkursu od lat pozostaje niemieniony – jest nim promocja najlepszych lokalnych produktów i inicjatyw, co z kolei służy promocji całego województwa podlaskiego.
Walki rycerskie, pokaz taneczny, akcja ratownicza, elementy tuningu samochodowego, implanty medyczne a nawet część muru pochodzącego z budowy nowego ratusza w Michałowie to można było zobaczyć w czterech specjalnie przygotowanych na tę okazję salach Dworku Czarneckiego. W jednym miejscu mogliśmy spróbować podlaskich przysmaków, przenieś się do wnętrza ekskluzywnego hotelu, przez specjalną instalacje wysłuchać przedstawienia teatralnego, a także poczuć ducha rywalizacji przy stoisku Półamraotunu Hajnowskiego. Wszyscy wystawcy starali zaprezentować się w jak najciekawszy sposób. Do stoisk przyciągał zapach potraw, projekcje audiowizualne, bogate w ulotki i foldery stoły.
Prezentację rozpoczęła konferencja prasowa, podczas której marszałek wylosował pięć kuponów spośród tych, które zostały nadesłane w Plebiscycie o Nagrodę Podlaskich Konsumentów. Rywalizację o głosy konsumentów w ramach Plebiscytu, wiele firm i instytucji traktuje bardzo poważnie, aktywnie promując swoje kandydatury. Tegoroczne głosowanie odbywało się w dniach 28 lutego – 11 marca i, podobnie jak w latach ubiegłych, cieszyło się dużym zainteresowaniem mieszkańców regionu – na adres Urzędu Marszałkowskiego przesłano przeszło 14 tys. kuponów.
Nagrody – wylosowali:
- Emilia Składanek Grajewo– (kino domowe)Po zapoznaniu się z charakterystyką poszczególnych produktów, po obejrzeniu i spróbowaniu, członkowie Kapituły zebrali się na niejawnym posiedzeniu, w trakcie którego wskazali zdobywców najwyższych laurów oraz przyznali wyróżnienia. Oficjalne wyniki siódmej edycji Podlaskiej Marki Roku zostaną podane do publicznej wiadomości nieco później – będzie to miało miejsce 16 kwietnia, podczas uroczystej gali organizowanej w gmachu Opery i Filharmonii Podlaskiej.
Miasto Grajewo w kategorii Przedsięwzięcie było reprezentowane w tym roku przez Jarmark Średniowieczny, organizowany corocznie przez Publiczne Gimnazjum nr 2 w Grajewie.
Pokaz wzbudził ogromne zainteresowanie wśród widzów. Wiele osób wyraziło chęć przyjazdu na to przedsięwzięcie. Odbędzie się ono 22 maja 2011 r.
fot.Wrota Podlasia
środa, 1 maja 2024
wtorek, 30 kwietnia 2024
Komentarze (0)