Wakacje w hali MOSiR

aktualizacja: 2006-07-29 14:51:49     nr wiadomości: 2999     przeczytano: 10344     Ilość komentarzy komentarze: 14

KORZYSTANIE   Z  HALI   SPORTOWEJ  PODCZAS  WAKACJI  2006r.

Podczas  wakacji  hala  otwarta  jest  od  poniedziałku  do  piątku  w  godzinach   8.00.  -  15.00.


Wykorzystanie  hali  sportowej:

 8.00.  -  10.00.    szkoły  podstawowe

 10.00 -  12.00    szkoły  gimnazjalne

 12.00  -  14.00   szkoły  średnie


UWAGA !!!`
OBOWIĄZUJE  ZMIANA  OBUWIA  SPORTOWEGO


www.MOSIR.e-grajewo.pl

a to trzeba pierwszo zamówic sobie ??
Napisał: gimnzjalista :) dodano: 2006-06-29 19:24:37

to jak ja do Lo ide to ja juz srednia szkola jestem :D
Napisał: modzel dodano: 2006-06-29 20:07:41

ja ide do LO wiec jestem jescze gim/lo :D gram od 10 - 14 :D
Napisał: dodano: 2006-06-30 00:21:21

Moze jakis maly turniej w pilke nozna?
Napisał: Szczuczyniak dodano: 2006-06-30 15:58:07

trzeba placic za to ?
Napisał: dodano: 2006-07-01 11:34:03

mozna zagrac sobie turniej w środe o godz 9:00 rocznik 91-93 kto chce zagrac turniej niech przychodzi we wtorek o 9:00
Napisał: dodano: 2006-07-01 13:33:26

sorry w srode o 9
Napisał: dodano: 2006-07-01 13:34:18

chce ktos zagrac mecza na hali po 5?? rocznik 91-93 nr gg 6705169
Napisał: walejak dodano: 2006-07-01 15:56:58

kto chce mecz zagrac po 5 z hds na hali rocznik bezwnikowy pisacccccc ale szybko :P:P
Napisał: hds dodano: 2006-07-01 20:30:53

jak nikt sie nie boi zagrac z hds to niech pisze i mozemy zapykac rocznik bezwnikowy elo leszcze :D:D
Napisał: hds dodano: 2006-07-02 10:27:41

Podstawówka powina grać od 10 do 12......:)
Napisał: lol dodano: 2006-07-23 20:52:03

zeby tam ktos ze znajomych byl to bym chodzila ale nie chcem poznawac z 2 nikogo bo ja nie luie taj szkoly bo to sa oszusci i za duzo pala pija i cpaja...=]
Napisał: dodano: 2006-07-31 21:36:31

heh to nei powiem kto tu cpa lol ty 2 nieznasz lol jak niechcesz to niechodz nara i po co to piszesz ludzi tylko wk....
Napisał: dasd dodano: 2006-07-31 22:25:06

do hds: jak jestescie takie kozaki to mozemy z wami zagrac leszcze po 5
Napisał: CnTr dodano: 2006-08-01 13:00:27

Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.