Powiat Grajewski

Obwieszczenie (26VII)

 

STAROSTY GRAJEWSKIEGO

z dnia 26.07.2017 r.

 

o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej „Rozbudowa drogi gminnej nr 162503B w obrębie miejscowości Brychy” - I ETAP

Zgodnie art. 11f. ust. 3. i 4. ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (DzU 2015, poz. 2031 ze zm.) oraz art. 49. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 – Kodeks postępowania administracyjnego  (DzU z 2017 r., poz. 1257 ze zm.) – zawiadamiam, że na wniosek – Wójta Gminy Radziłów ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów – Starosta Grajewski wydał w dniu 26.07.2017 r. decyzję                 nr 4/2017 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 162503B w obrębie miejscowości Brychy” - I ETAP

    

    Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, jest jednocześnie decyzją zatwierdzającą projekt podziału nieruchomości oraz zatwierdzającą projekt budowlany. Nieruchomości wydzielone liniami rozgraniczającymi teren ustalone decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowią linie podziału nieruchomości i stają się z mocy prawa własnością jednostki samorządu terytorialnego – Gminy Radziłów. Stronami postępowania w sprawie są – właściciele, użytkownicy wieczyści lub zarządcy nieruchomości, położonych na działkach usytuowania obiektu i nieruchomości znajdujących się w obszarze linii rozgraniczających określających niezbędne granice terenu pod projektowane obiekty budowlane.

 

    Granice lokalizacji inwestycji obejmują następujące nieruchomości:                                  
Działki nr ewidencyjny  55, 58/1, 115/1, 103 oraz części działek nr 54, 56, 117, 118, 131 w obrębie m. Brychy, jednostka ewidencyjna Radziłów.

 

Działki ulegające podziałowi:

1. Obręb ewidencyjny Brychy:

Działka nr ewid. 54 o pow. 4,8941ha na działki:

a) 54/1 o powierzchni 0,0007ha        b) 54/2 o powierzchni 4,8934ha       

Działka nr ewid. 56 o pow. 0,3178ha na działki:

a) 56/1 o powierzchni 0,0048ha        b) 56/2 o powierzchni 0,3130ha     

Działka nr ewid. 117 o pow. 0,5375ha na działki:

a) 117/1 o powierzchni 0,0011ha      b) 117/2 o powierzchni 0,5364ha       

Działka nr ewid. 118 o pow. 0,4823ha na działki:

a) 118/1 o powierzchni 0,0018ha      b) 118/2 o powierzchni 0,4805ha      
Działka nr ewid. 131 o pow. 7,1832ha na działki:

a) 131/1 o powierzchni 0,0008ha         b) 131/2 o powierzchni 7,1824ha      

 

Powyższe oznaczenia interpretować:                 
ppkt. a) - nr działki ewidencyjnej objętej liniami rozgraniczającymi przedmiotowej inwestycji,   które będą przejęte na cele związane z realizacją inwestycji,             
ppkt. b) - nr działki ewidencyjnej po podziale, która znajduje się poza liniami rozgraniczającymi w/w inwestycji i pozostająca własnością dotychczasowego właściciela.

 

 

Decyzja wraz z załącznikami znajduje się do wglądu w Wydziale Architektoniczno- Budowlanym Starostwa Powiatowego w Grajewie, ul. Strażacka 6B, pokój nr 23, 24 w godzinach 730-1530,            tel. (086) 273-84-70.

Zgodnie z art. 18 ust. 1e ww ustawy „W przypadku w którym dotychczasowy właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej odpowiednio wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomości i opróżni lokal oraz inne pomieszczenie niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia:

1) doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji, o której mowa w art. 17,

2) doręczenia postanowienia o nadaniu decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej rygoru natychmiastowej wykonalności albo

3) w którym decyzja o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej stała się ostateczna

- wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równa 5% wartości nieruchomości lub prawa użytkowania wieczystego.”

    Obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w prasie lokalnej, na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Grajewie: www.bip.starostwograjewo.pl (w zakładce ogłoszenia) oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Gminy Radziłów. Ponadto, zawiadomienie o wydaniu ww. decyzji Starosty Grajewskiego wysyła się dotychczasowym właścicielom i użytkownikom wieczystym nieruchomości na adres wskazany w katastrze nieruchomości. Doręczenie zawiadomienia na adres wskazany w katastrze nieruchomości jest skuteczne.

    Zgodnie z art. 49. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie - doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się obwieszczenia o wydaniu decyzji.

    Od decyzji przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Wojewody Podlaskiego za pośrednictwem Starosty Grajewskiego w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia.

    Niniejsze obwieszczenie stanowi dopełnienie obowiązku wynikające z  art. 10. § 1. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.

 

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.