Gimnazjada w Wąsoszu

aktualizacja: 2006-09-30 23:20:02     nr wiadomości: 3410     przeczytano: 10399     Ilość komentarzy komentarze: 20

30. 09.2006  w Wąsoszu odbyła się Gimnazjada Powiatu Grajewskiego w Indywidualnych Biegach Przełajowych

- "Mówią, że dziewczęta nie lubią biegać - nieprawda!" - z uśmiechem pokazywał na gimnazjalistki dyrektor Gimnazjum w Wąsoszu Jacek Jaworowski – dziękuje On opiekunom za pomoc w przeprowadzeniu zawodów oraz młodzieży biorącej w nich udział za sportową postawę i wysoką kulturę osobistą.

Start, bieg kilkaset metrów i finisz. Takie proste, a jednak należy właściwie rozłożyć siły, odpowiednio oddychać i nie przeszkadzać biegnącym obok (unikać dyskwalifikacji), aby osiągnąć sukces. Prawie 150 dziewcząt obok podobnej liczby swoich kolegów z gimnazjów całego powiatu biegało po malowniczo położonej i dobrze przygotowanej trasie przełajowej w okolicach wąsoskiego Gimnazjum. Młodzi sportowcy zmagali się w duchu sportowej rywalizacji i dobrej atmosferze.

- “Biegamy dla przyjemności, a jeśli przy tym uda się zdobyć dobrą ocenę z w-fu to super. Mamy wielu znajomych – fajnie jest się spotkać.” – mówią dziewczęta z Grajewa, które na kolejnych zawodach maja okazję spotkać koleżanki i kolegów ze Szczuczyna, Rajgrodu czy Radziłowa.


Klasyfikacja końcowa
W zawodach startowało 291 uczniów (147 dziewcząt, 144 chłopców) reprezentujących gimnazja: PG 1 G-wo, PG 2 G-wo, PG 3 G-wo, PG Rajgród, PG Szczuczyn, PG Radziłów, G Danówek, G Wąsosz

Ze sportowym pozdrowieniem                                                                                    
    Gimnazjum w Wąsoszu

Galeria zdjęć

foto: Joanna Kosielska

e-Grajewo.pl dziękuje za zaproszenie

gratulacje dla buciora ;d
Napisał: ziomek dodano: 2006-10-01 11:43:58

spoko:) w wąsoszu zawsze jest zajebiscie !!! WąSoSz rządzi!
Napisał: wiciek16 dodano: 2006-10-01 12:09:07

Na tych zawodach bylo super bo osobiscie bralam w nich udzial;-) chcialabym zeby bylo wiecej takich imprez! Pozdro dla calego PG w Szczuczynie...
Napisał: K@siuni@1992 dodano: 2006-10-02 14:13:27

Hehe dziewczyny z Wąsosza są super!!
Napisał: K......... dodano: 2006-10-03 15:17:26

hehehh!! suuuuperanckie zawody!! tylko pozazdroscic!!
Napisał: Kyóściczek z Wąchocka dodano: 2006-10-03 15:19:57

było super tym bardziej że wygrałem hehe
Napisał: grzesiek dodano: 2006-10-03 17:28:51

było zajefajnie brałem w tym udział
Napisał: olo dodano: 2006-10-05 12:21:05

było fajnie byłem 13 z klas 1
Napisał: grzesiek dodano: 2006-10-05 16:57:36

robert rzadzisz oby tak dalej i jedziesz Wąsosz to jest to..
Napisał: karol dodano: 2006-10-06 08:20:10

pozdro dla wszystkich dzieci z gimnazjum w wąsoszu
Napisał: młodzież z niećkowa dodano: 2006-10-06 10:15:57

pozdro dla klasy 3a w wąsoszu jesteście super
Napisał: młodzież z niećkowa dodano: 2006-10-06 10:20:18

pozdro dla dziewczynek z gimnazjum....na czele z panem dyrektorek kochanym!!!!!!!!!!!! bylyscie, jestescie i bedziecie zawsze na czolowce!! reszta to szajs!! wąsosz gorą!!
Napisał: kibicówka z Wąsosza dodano: 2006-10-06 17:41:19

Było fajnie,ale najfajniejsze były dziewczyny z PG Szczuczyn pozdro
Napisał: Odra dodano: 2006-10-06 18:49:27

pozdrowienia dla PG Szczuczyn gratulacje dla Magdy SZ. za zajęcie pierwszego miejsca (od konca)
Napisał: gutek dodano: 2006-10-06 18:53:39

walczak bicz,kaska(gejfiut) ALE KURDE PURZECZKO RZADZI!!!! I WYMIATA !!!!!! JEST ROX SUPERMAN!!!!!! xD Siusiam na wąsosz. Tomasz P. R0x :>>>>>>>
Napisał: Mr.S :< dodano: 2006-10-09 21:22:45

było super!!!Pozdro dla kolegów z Wąsosza z klas 2 i 3 gimnazjum od Olci z Grajewa hehe
Napisał: Olci@ dodano: 2006-10-28 14:40:37

Dziewczyny z Gimnazjum w Wąsoszu są super a najbardziej te z IIc
Napisał: ja dodano: 2007-01-12 20:57:25

pozdro dla uczniów z źeber jesteście super
Napisał: dodano: 2007-01-16 09:35:58

Zawody w wąsoszu były super fajne .zajełam tam świetne miejsce bo jestem z wąsosz hihihihihihihihihihi
Napisał: nieznajoma dodano: 2007-01-16 19:27:24

Magdo Sz. nie przejmój się za rok gorzej byc nie może. pozdro od powinnaś znac
Napisał: kicia dodano: 2007-01-16 19:30:36

Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.